Fans, friends, followers or ambassadors? Leveraging the power of brand communities
Από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας
Συντηρείς σελίδες και λογαριασμούς στα social media; Προσπαθείς να χτίσεις engagement; Θέλεις τον διάλογο με τους καταναλωτές ενώ από την άλλη πλευρά θέλεις να προστατεύσεις την ταυτότητα και το ύφος της μάρκας; Θέλεις να βρίσκεις και να αξιοποιείς τους κατάλληλους influencer; Πώς μπορείς να δώσεις πρόσθετη αξία στο προϊόν που προωθείς;
Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε ανθρώπους που ξεκινούν να ασχολούνται με content management & community management δουλεύοντας είτε από την πλευρά του διαφημιζόμενου είτε από την πλευρά του agency. Σε ανθρώπους που καλούνται να συνδυάσουν από τη μια τον διάλογο και το engagement και από την άλλη τις κατευθύνσεις που απαιτεί η μάρκα. Μέσα από παραδείγματα, μελέτες περίπτωσης και καλές πρακτικές, το workshop εστιάζει σε λύσεις, ιδέες και βασικές στρατηγικές για την επίτευξη στόχων στα social media.
Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Full time Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
Απευθύνεται:
Σε content managers & community managers.
Ειδικοί στόχοι του Σεμιναρίου:
Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν αρχές και τεχνικές που θα τους βοηθήσουν:
- Να συστηματοποιήσουν τις γνώσεις τους
- Να αναπτύξουν νέες στρατηγικές δεξιότητες και εργαλεία κατανόησης και ανάπτυξης κοινοτήτων
- Να εξοικειωθούν με καλές πρακτικές
- Να εξετάζουν κριτικά τον ρόλο των κοινοτήτων και να παίρνουν τις σωστές αποφάσεις για κάθε μάρκα σε κάθε περίσταση.
Οργάνωση του Σεμιναρίου:
- Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες.
-
Περιλαμβάνει:
- Θεωρητική εισήγηση
- Μελέτη περιπτώσεων
- Ασκήσεις
- Στην ομάδα μπορούν να συμμετέχουν 5 έως 15, κατ’ ανώτατο όριο, άτομα.
Περιγραφή Περιεχομένου του Σεμιναρίου:
- Εισαγωγή και στόχοι
- Βασικοί ορισμοί, διακρίσεις εννοιών και εστίαση σε διαφορετικές μορφές κοινοτήτων και λογαριασμών στα social media
- Ο κύκλος ζωής μιας κοινότητας
- Οι προκλήσεις και ο ρόλος του διαχειριστή
- Οι απαιτήσεις σε περιεχόμενο και ανάδραση
- Η διαχείριση απαντήσεων
- Αναπτύσσοντας εξειδικευμένες κοινότητες για εξειδικευμένες ανάγκες
- Ο ρόλος των influencer και οι τρόποι εύρεσης και ανάδειξής τους.
Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 11.06.2019.
Για να κατεβάσετε την φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ.
Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.
Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών (15), θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.
Ημερομηνίες/ Διάρκεια:
20 Ιουνίου 2019, 9:30 – 17:30 (8 ώρες)
Τόπος Διεξαγωγής:
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, Υπερείδου 7, Πλάκα
Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής:
Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065-6, Fax 2103213570, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.